RSS

Rugăminte

06 Feb

Iartă-mă, căci nu mă pot abţine
Ţinteşte-mă cu priviri blajine
Rosteşte-mi doar cuvinte blânde
Du-mă unde nu mă pot ascunde

Arăta-mi orizonturi nou-descoperite
Ghiceşte-mi în razele soarelui răsărite
Pictează-mă cu firele ierbii color
Urmează-mi mirosul ameţitor

Scrie-mi primele cuvinte rostite
Deschide-mi aripile amorţite
Trimite-mă pe podul de lut
Arăta-mi ce am pierdut

Dezleagă-mi misterul vulnerabil
Întăreşte-mi pulsul variabil
Ascultă-mi ritmul bătăii în vânt
Îmbrăcă-mi scheletul într-un alb vesmânt

 
Leave a comment

Posted by on February 6, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
