RSS

Pictează-ţi durerea

10 Apr

Îmi prind atent părul în agrafe gălbui,
Scânteie de apă răsare în ochii căprui,
O şterg rapid cu buretele şi fondul de ten,
Îmi mângâi pe spate buclele şaten.

Fardul de obraz încerc să-l aplic
În timp ce de jos cutez să mă ridic.
Încerc să-mi păstrez gânduri integre
Colorându-mi genele în nuanţe mai negre.

Roşul ce-mi conturează ale mele buze
Reuşeşte în mod tacit să mă acuze
De disperarea ce ţine să se adăpostească
Sub frumosul meu chip de mască.

Sunt un experiment pictat în culoare –
În ochi mi se citeşte dorinţa ce doare.
O ascund subtil după pleoape vopsite
Precum sentimente de sub tricou răvăşite.

 
1 Comment

Posted by on April 10, 2013 in Uncategorized

 

One response to “Pictează-ţi durerea

  1. Adela

    April 10, 2013 at 11:02 am

    foarte frumoasa! imi place tare🙂

     

Leave a Reply

 
